Tuesday 30 August 2016

Pengalaman Menyertai Bengkel Nutrisi

Assalamualaikum.. selamat pagi..
dah lama sebenarnya saya nak tulis entry pasal ni tapi tak sempat.. harini baru lah ada masa nak type.. 
pernah dengar Shaklee? haaaa haritu saya pegi HQ Shaklee di Sunway Pannicle sebab ada Bengkel Nutrisi.. Ya Rabbi,, seronoknya bukan kepalang.. rasa macam nak pergi lagi.. macam-macam yang saya belajar kat sana..



Ilmu yang sangat bermanfaat.. dari produk2 Shaklee sehinggalah ke kepentingan nutrisi untuk badan .. eh banyak lah. nak menjual takboleh sembarangan.. melibatkan kesihatan orang ni.. semua kena ambil tahu..

ni masa take 5.. penganjur ada sediakan Mealshake dan Performance Drink.. sebab tak pernah cuba kan,so saya ambil kesempatan  ni untuk rasa.. saya campurkan Mealshakes dan Performance Drink.. memang sedap.. tak pernah saya rasa bertenaga semasa belajar walaupun dah petang.. hihi penangan Performance Drink la ni.. memang sedap rasa nya.. Mealshakes rasa vanila.. Performance Drink rasa oren..
take 5 kedua pulak, penganjur sediakan ice blended Mealshakes.. peh sedap! rasa aiskrim vanila..



tadaaaaa.. ni la hasilnya dari pagi sampai ke petang saya join bengkel nutrisi ni.. saya dah diiktiraf.. hehehe.. ilmu dapat, pengalaman dapat, sijil pun dapat..


kebetulan masa saya pergi HQ Shaklee tu, ada Lucky Draw.. disebabkan saya beli barang Shaklee banyak, so saya layak join cabutan bertuah tu. ni lah hasilnyaaa..Alhamdulillah.. saya menang Water Pitcher Shaklee.. apebende ni? ni penapis air mudah alih saya panggil dia.. sesuai untuk orang yang selalu travel..
tak pastikan kebersihan air kat sesuai tempat tu, so kita tapis dulu.. yang uniknya, masukkan air paip pun bole,, nanti lepas tapis boleh terus minum..

 syoknya jadi ahli Shaklee, senang-senang je dapat barang free.. nak makan vitamin free? boleh.. hubungi saya dulu.. saya ajarkan..


HUBUNGI SAYA UNTUK MENDAPATKAN SHAKLEE ANDA..
FIRNA FAUDZI  017 3691369
FACEBOOK : FIRNA FAUDZI

INSTAGRAM : firna_faudzi




No comments:

Post a Comment

Fully Design By Izza sakura | For Firna faudzi 2016 ©| Best View: Google Chrome